Ik heb nog een adresje gevonden in Berlijn waar ze een 5 tal flessen Beaulon 1976 op voorraad hebben.
de prijs 110 euro, Ik ga er alvast 1 voor mezelf bestellen. verzendkosten 15 euro/4 flessen, 20 euro/ voor alle 5
Indien er nog personen zijn die intresse zouden hebben, laat dan zo vlug mogelijk iets weten.
mvg,
Marc
http://www.weinhausschroeder.de/advance ... ac&x=0&y=0
Chateau de Beaulon 1976
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: Chateau de Beaulon 1976
Dat is een hele mooie prijs Marc. Heb zelf nog voorraad dus laat deze even schieten. De 1976 is zeer schaars aan het worden. Stefan heeft er nog een paar. De 1975 is nog wel redelijk verkrijgbaar.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Hoi Marc,
Je mag mij voor een fles noteren.
Zal ik tevoren betalen of tijdens de volgende proeverij, de 13e?
Groeten,
Ton
Je mag mij voor een fles noteren.
Zal ik tevoren betalen of tijdens de volgende proeverij, de 13e?
Groeten,
Ton
Blijkbaar is er nog één enkele fles op voorraad ipv 5 meld de mevrouw Jutta
dus...
SLOTJE EROP
Wir müssen auch erst klären ob noch welcher am Lager ist.Letzter Bestand waren nur noch 5Flaschrn.
Mfg
Whs
Nochmal eine Bitte:
unser Lager hält uns die LETZTE Fl. 1976 bis Freitag. Empfehle Ihnen Zahlung über 126, 95 € per paypal .Bankverbindung für normale Überweisung finden Sie auf unserer Homepage. Zahlungseingang muss in diesem Fall schnellstes erfolgen, da die letzte Flasche nicht länger reserviert werden kann.Paypal wäre der beste Weg.
Mfg
Weinhaus Schroede

dus...

Wir müssen auch erst klären ob noch welcher am Lager ist.Letzter Bestand waren nur noch 5Flaschrn.
Mfg
Whs
Nochmal eine Bitte:
unser Lager hält uns die LETZTE Fl. 1976 bis Freitag. Empfehle Ihnen Zahlung über 126, 95 € per paypal .Bankverbindung für normale Überweisung finden Sie auf unserer Homepage. Zahlungseingang muss in diesem Fall schnellstes erfolgen, da die letzte Flasche nicht länger reserviert werden kann.Paypal wäre der beste Weg.
Mfg
Weinhaus Schroede
Leuke prijs.zeesting schreef:Ik heb nog een adresje gevonden in Berlijn waar ze een 5 tal flessen Beaulon 1976 op voorraad hebben.
de prijs 110 euro, Ik ga er alvast 1 voor mezelf bestellen. verzendkosten 15 euro/4 flessen, 20 euro/ voor alle 5
Indien er nog personen zijn die intresse zouden hebben, laat dan zo vlug mogelijk iets weten.
mvg,
Marc
Heb er nog 3, zelfs eentje in een mooi houten kistje. Prijs was € 100 (zonder verzendkosten).
Mvg,
RolanD
Zeer leuke prijs. Maar ga passen.zeesting schreef:Ik heb nog een adresje gevonden in Berlijn waar ze een 5 tal flessen Beaulon 1976 op voorraad hebben.
mvg,
Marc
Heb er nog 3, 2 in een koker, en eentje in een houten kistje. Prijs was € 100 (zonder verzendkosten).
Mvg,
RolanD