Hoi, ik heb me hier geregistreerd omdat ik via mijn grootouders in het bezit ben gekomen van enkele flessen Cognac:

- 2.jpg (253.25 KiB) 1379 keer bekeken
Aangezien ik er niet veel van ken dacht ik een beroep te doen op jullie expertise om mij een beetje wegwijs te maken en hoop ik dat jullie me kunnen vertellen waarmee ik te maken heb. Ik heb op internet al wat opgezocht en aangezien ik niet heel veel heb gevonden vermoed ik dat het geen uitzonderlijke flessen zijn ofzo. Ik ben niet echt een cognac drinker dus als ze nog iets waard zijn wil ik ze eventueel verkopen. Als ze niets waard zijn ga ik ze waarschijnlijk wel opdrinken
De eerste fles is een Courvoisier *** waarvan een jaartal op de fles ontbreekt, of waarvan ik het in ieder geval niet vind. De fles is in perfecte staat en zit in een cadeauverpakking. Ik denk niet dat ze heel oud is, wegens de verpakking, en de staat. Bovendien staat er een barcode op de achterkant.

- Courvoisier Luxe *** 70cl Jarnac France (geen jaar)
- 3.jpg (214.79 KiB) 1379 keer bekeken
De tweede fles is een veel mooiere Bisquit Dubouche *** uit 1985. Ook deze is in goede staat maar wel duidelijk ouder dan de andere fles. Deze fles is 1,5L.

- Bisquit Dubouche - Jarnac France *** 1,5l 1985
- 1.jpg (198.56 KiB) 1379 keer bekeken
Kan iemand me vertellen of dit goede flessen zijn en of ik ze eventueel zou kunnen verkopen en aan welke prijs?
Alvast bedankt.