Wat? Proeverij waarbij de forumleden elkaar kunnen leren kennen en 10 Cognacs te proeven krijgen. Tevens zullen er hapjes op de tafel staan.
Welke Cognacs? Zoals het er nu naar uitziet zullen er zo'n 6 XO Cognacs met verschillende stijlen geschonken worden. De Cognac-namen probeer ik geheim te houden tot de betreffende proeverij.
Waar? In Amersfoort bij Wijnhuis Alexander. Adres: Hamseweg 13, 3828AA te Amersfoort.
Wanneer? Vrijdag 11 juni, vanaf 20.00 uur (koopavond is tot 21.00 uur, er kunnen dus enkele winkel-gasten zijn...)
Kosten? 15 euro, koopje dus voor de te proeven Cognacs! Dit bedrag dient vooraf aan mij overgemaakt te worden. Ik zal de deelnemers van het rekeningnummer op de hoogte stellen.
Aantal personen? Er kunnen maximaal 15 mensen aan de proeverij deelnemen.
Aanmelden? Dit kan doormiddel van een prive bericht gericht aan mij (wouter), tevens kan het onder dit bericht aangegeven worden.
Mensen die meegaan!
1.Wouter
2.Wilmar
3.Jurrit
4.Hans
5.Eurotail
6.THP
7.Alexander
8.Rednose
9.Jolanda (met Jurrit)
10.Berry (met Alexander)
11.Niels (met THP)
12.Tim (met Hans)
13.
14.
15.
Hopelijk wordt deze proeverij een groot succes en zullen er velen in de toekomst volgen!
Ik kijk er naar uit!
Wouter
P.s. hierbij wil ik tevens mijn dank betuigen voor inspanningen van Wilmar om de locatie te regelen! Ontzettend dank hiervoor!