frapin multimillesime

Zoek je een cognac of heb je er een in de aanbieding? Plaats hier gratis een berichtje.
Gesloten
icu
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

frapin multimillesime

Bericht door icu »

Hoi allemaal,

ik heb op dit forum geregistreerd omdat ik hier een aantal post las over bovengenoemd merk Cognac. Verder zoekopdrachten bieden weinig tot geen informatie verder, en bij de mij bekende webshops zijn ze niet eens meer te koop.Wel zag ik dat er deze week eentje voor 210 € is verkocht via catawiki.

Wat ik mij dus afvraag, wat is er zo speciaal aan deze cognac behalve dat het het een blend betreft van verschillende jaren. Klopt het dat alleen 2, 3 en 5 voor de Nederlandse markt is uitgebracht? Wat zijn reële prijzen? Waar zijn deze nog te koop in Nederland? In ieder geval lees ik graag alle ins en outs van alle liefhebbers hier!

Groet,

Michael
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: frapin multimillesime

Bericht door Roland »

icu schreef:Hoi allemaal,

ik heb op dit forum geregistreerd omdat ik hier een aantal post las over bovengenoemd merk Cognac. Verder zoekopdrachten bieden weinig tot geen informatie verder, en bij de mij bekende webshops zijn ze niet eens meer te koop.Wel zag ik dat er deze week eentje voor 210 € is verkocht via catawiki.

Wat ik mij dus afvraag, wat is er zo speciaal aan deze cognac behalve dat het het een blend betreft van verschillende jaren. Klopt het dat alleen 2, 3 en 5 voor de Nederlandse markt is uitgebracht? Wat zijn reële prijzen? Waar zijn deze nog te koop in Nederland? In ieder geval lees ik graag alle ins en outs van alle liefhebbers hier!

Groet,

Michael
Welkom op het forum.
Frapin is (voor cognacliefhebbers) een bekend merk.
Ze zijn gevestigd in Segonzac, het centrum van de Grande Champagne.
Bezitten één van de grootste wijngaarden in de Grande Champagne.

Alle 5 Multimillésimes zijn in Nederland uitgebracht.
Maar sommige nr's zijn nog zeer moeilijk te vinden.
De prijs wordt ook een beetje bepaald door vraag en aanbod.
Voor de nr 1 betaal je toch al snel € 250.

Ik heb de hele serie (nr 1 => nr 5) dubbel, maar verkoop niet.
Ik ken wel iemand die de nr 1 verkoopt.

Voor de andere nummers zou ik Gall&Gall contacteren.
Hier en daar is er nog een Gall&Gall winkel die nog een fles heeft.

Mvg,
RolanD
icu
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Re: frapin multimillesime

Bericht door icu »

zelf heb ik de 2 en 3 en weet nu niet of ik deze wil verkopen of op zoek moet gaan naar de overige uitgaves, vandaar mijn verzoek om meer informatie. Bedankt voor de input iig.
Gesloten

Terug naar “Vraag en aanbod”