Hallo iedereen.
na enige tijd op deze site+forum rond te kijken dacht ik mijzelf maar eens in te schrijven.
hoe kwam ik in contact met cognac?
een aantal jaar geleden op vakantie gegaan naar frankrijk met mijn vrouw en daar in het dorp cognac neergestreken.
en tijdens die trip de nodige huizen bezocht :hennessy,martell,remy martin(fabrieks rondleiding) en ben hier door gegrepen.
Het jaar daar op weer terug gegaan en mijn eerste fles x.o gekocht bij hennessy en een noblige bij martell.
En nu op aanraden van de slijter een fles frapin v.s.o.p als vervanger van de martell.
Ik hoop hier weer veel van te gaan genieten.
en nog veel info hier te vinden.
geoff
even voorstellen.
Re: even voorstellen.
Hallo Geoff,
Leuk dat je lid bent geworden. Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen opsteken met zijn allen! En natuurlijk af en toe een drankje er bij, enzo.
groet,
Robert
Leuk dat je lid bent geworden. Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen opsteken met zijn allen! En natuurlijk af en toe een drankje er bij, enzo.
groet,
Robert
Welkom op het Cognac Forum! Leuk dat je hebt besloten om jezelf in te schrijven 
Mocht je vragen of iets dergelijks hebben, dan kun je dat altijd op dit forum vragen!
Groeten,
Wouter

Mocht je vragen of iets dergelijks hebben, dan kun je dat altijd op dit forum vragen!
Groeten,
Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
bedankt iedereen.
vragen komen er zeker nog want als deze frapin weer leeg is moet er roch weer een andere komen
vragen komen er zeker nog want als deze frapin weer leeg is moet er roch weer een andere komen

Welkom op het forum Geoff.
Je hebt de Frapin VSOP, vertel is die echt zo lekker als die eruit ziet ?
Je hebt de Frapin VSOP, vertel is die echt zo lekker als die eruit ziet ?

jazeker.
hij is wel als je aan de fles ruikt erg licht van geur.
maar als ik een mening moet geven.
ik vind hem beter smaken als de noblige niet zo scherp
hij is wel als je aan de fles ruikt erg licht van geur.
maar als ik een mening moet geven.
ik vind hem beter smaken als de noblige niet zo scherp
Probeer ook eens de Cigar Blend van Frapin. Hij is niet goedkoop, maar hij is het geld zeker waard.