Is dit een goede cognac
Is dit een goede cognac
Ik heb al 20 jaar een fles cognac in de kast liggen van het merk Napoleon. Ooit van mijn opa gehad. Op de fles staat een datum 09-02-1987. Op de voorzijde staan 6 sterren en de tekst "premier cru du cognac Napoleon" Is dit wat? Ik heb er totaal geen verstand van. Ik heb 2 foto's bijgevoegd. De fles zit in een originele verpakking. Alvast bedankt voor de reacties
- Bijlagen
-
- image.jpeg (554.43 KiB) 1935 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Danny op ma 25 jul 2016, 15:13, 3 keer totaal gewijzigd.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: Is dit een goede cognac
Welkom op het cognacforum, Danny.
De foto's zijn niet zichtbaar, misschien een nieuwe poging wagen?
Hgr,
Hans
De foto's zijn niet zichtbaar, misschien een nieuwe poging wagen?
Hgr,
Hans
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Re: Is dit een goede cognac
Hoi Danny,
Ik zie maar één foto en die is erg groot.
Met het programma 'Paint' dat standaard bij Windows wordt bijgeleverd kun je heel gemakkelijk een foto verkleinen:
open het programma 'paint'; haal de foto naar binnen via 'bestand > openen'; kies bij afbeelding voor 'formaat wijzigen'; kies zowel voor horizontaal als voor verticaal voor bijvoorbeeld 50%. Dan 'opslaan als' en kies een passende naam. Dat scheelt al een hele hoop.
Succes,
Ton
Ik zie maar één foto en die is erg groot.
Met het programma 'Paint' dat standaard bij Windows wordt bijgeleverd kun je heel gemakkelijk een foto verkleinen:
open het programma 'paint'; haal de foto naar binnen via 'bestand > openen'; kies bij afbeelding voor 'formaat wijzigen'; kies zowel voor horizontaal als voor verticaal voor bijvoorbeeld 50%. Dan 'opslaan als' en kies een passende naam. Dat scheelt al een hele hoop.
Succes,
Ton