Wie kan mij meer vertellen over kwaliteit, productiedatum en waarde van deze ongeopende Bisquit V.S.O.P.
De fles is al jaren in eigendom en vroeger op ee'n veiling gekocht. Vast bedankt.
Bisquit V.S.O.P
Re: Bisquit V.S.O.P
VSOP : minimaal 4,5 jaar oud ( in het vat gelegen)Hendrik schreef:Wie kan mij meer vertellen over kwaliteit, productiedatum en waarde van deze ongeopende Bisquit V.S.O.P.
De fles is al jaren in eigendom en vroeger op ee'n veiling gekocht. Vast bedankt.
Het is een blend, samengesteld uit meerdere cru's (gebieden).
mvg,
RolanD
Bedankt voor de informatie. Kon de foto's bij mijn bericht niet toevoegen. Probeer het alsnog.
- Bijlagen
-
- 20160702_182634-480x853.jpg (93.84 KiB) 2792 keer bekeken
-
- 20160702_182634-480x853.jpg (93.84 KiB) 2792 keer bekeken
Roland schreef:VSOP : minimaal 4,5 jaar oud ( in het vat gelegen)Hendrik schreef:Wie kan mij meer vertellen over kwaliteit, productiedatum en waarde van deze ongeopende Bisquit V.S.O.P.
Het is een blend, samengesteld uit meerdere cru's (gebieden).
mvg,
RolanD
Uw antwoord is mij bekend. Ik verzocht om beantwoording van de specifieke vraag over deze Bisquit cognac. Vr.
Gr. Henk
Gr. Henk
Productiedatum : is mij niet bekendHendrik schreef:Uw antwoord is mij bekend. Ik verzocht om beantwoording van de specifieke vraag over deze Bisquit cognac. Vr.
Gr. Henk
Waarde : het is een VSOP, dus tussen € 25 - € 40.
mvg,
RolanD
Gebotteld jaren '80 (na de overname door Ricard in late jaren '60). Helaas te nieuw voor veel toegevoegde waarde, ik stem in met Roland qua te verwachten opbrengst.
Kwaliteit is hoger dan de hedendaagse V.S.O.P., maar wel geproduceerd in de door Ricard gebouwde mega-stokerij. Oudere bottelingen (vroege 70s en eerder) zijn weer een stuk beter.
Cheers,
Emile
Kwaliteit is hoger dan de hedendaagse V.S.O.P., maar wel geproduceerd in de door Ricard gebouwde mega-stokerij. Oudere bottelingen (vroege 70s en eerder) zijn weer een stuk beter.
Cheers,
Emile