Jouw laatste Cognac aankoop?
Re: Jouw laatste Cognac aankoop?
Heb deze week nog een Denis-Mounie 1893 & Denis-Mounie Extra 50 ans d'Age gekocht (beide Baccarat flessen van rond 1950), een Pere Magloire van 1886 (Calvados), een Denis-Mounie Edouard VII magnum, een Hennessy Izambard, een Hennessy le peu en een (zeldzame) Grand Marnier Baccarat.
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Mijn aankopen van deze week: Lucien-Foucauld 1811 Imperiale & 1847 GFC, Sazerac de Forge 1811 Roi de Rome. Hennessy XO 45 ans d'Age etc.
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Deze week een bestelling bij Le Cognac.com gedaan
Ik heb de 3 x 20 cl set besteld van Francois Voyer voor een best aantrekkelijke prijs.
De set bevat een V.S.O.P, een Napoleon en een X.O.
Op Cognac Rieview was Wouter dermate lovend, dat ik op basis hiervan deze interessante cognacs heb besteld.
Eens kijken of ik tot dezelfde conclusies kom.
Kan niet wachten tot het oranje-witte autootje weer voor mijn deur stopt

Ik heb de 3 x 20 cl set besteld van Francois Voyer voor een best aantrekkelijke prijs.
Op Cognac Rieview was Wouter dermate lovend, dat ik op basis hiervan deze interessante cognacs heb besteld.
Eens kijken of ik tot dezelfde conclusies kom.
Kan niet wachten tot het oranje-witte autootje weer voor mijn deur stopt

Leuk! Vind inderdaad dat Voyer uitstekende Cognacs maakt! Ben benieuwd naar jij mening over deze Cognacs!Jurrit schreef:Ik heb de 3 x 20 cl set besteld van Francois Voyer voor een best aantrekkelijke prijs.
Op Cognac Review was Wouter dermate lovend, dat ik op basis hiervan deze interessante cognacs heb besteld.

Ken het gevoel!Jurrit schreef:Kan niet wachten tot het oranje-witte autootje weer voor mijn deur stopt

"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Een flesje Frapin VS (0.5l) voor maar 17 euro op het vliegveld.. Is het geld wel waard, al is het geen bijzonderheid.
Leuke Cognac voor dat geld! Wat vind je van de smaak?Bas schreef:Een flesje Frapin VS (0.5l) voor maar 17 euro op het vliegveld.. Is het geld wel waard, al is het geen bijzonderheid.
Zie ook het topic: Frapin VS Grande Champagne
Voor het geld zeker niet verkeerd, maar hij laat ook geen echte indruk achter. Smaak is erg snel weg vooral. Het fruit en het beetje vanille zoals op de fles beschreven proef je wel.
Afgelopen zaterdag in Beetsterzwaag bij een leuke en kleine slijterij de Chateau Montifaud XO gekocht.
Een lekkere cognac waar op dit Forum al aardige dingen over gezegd zijn.
Dat is dan ook de reden dat ik deze cognac maar 's even heb opgehaald.
Binnenkort mijn ervaringen
Een lekkere cognac waar op dit Forum al aardige dingen over gezegd zijn.
Dat is dan ook de reden dat ik deze cognac maar 's even heb opgehaald.
Binnenkort mijn ervaringen

Hoor ze graag, deze Montifaud namelijk nog nooit geproefdJurrit schreef:Binnenkort mijn ervaringen

Heb je trouwens de GC of PC?
Ik heb de Petite Champagne gekocht.wouter schreef: Heb je trouwens de GC of PC?