Chateau de Beaulon Extra Rare

Heb je een nieuwtje over Cognac, vertel het hier!
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Chateau de Beaulon Extra Rare

Bericht door Hans »

eurotail schreef:Trouwens, waarom ben jij Ancestrale, jij hebt meer glaasjes als mij, niet eerlijk, ik ga me ergens bezwaren !!!
Voor dat bezwaren kom je uit bij Wouter of mij, dus laat ik deze handschoen maar oppakken. Hoe de rangen op het forum werken vind je in deze post. Je ziet dan, dat Jurrit zijn Ancestrale verdiend heeft met noeste forum-arbeid, door het plaatsen van veel posts.

Mocht deze uitleg ontoereikend zijn en je verdriet onoverkomelijk, dan valt er wellicht op de volgende proeverij iets te regelen. Met een mooie fles voor de beheerder en voor de moderator kunnen we misschien wel een half glaasje erbij toveren :lol:
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Roland »

Hans schreef:
eurotail schreef:Trouwens, waarom ben jij Ancestrale, jij hebt meer glaasjes als mij, niet eerlijk, ik ga me ergens bezwaren !!!
Voor dat bezwaren kom je uit bij Wouter of mij, dus laat ik deze handschoen maar oppakken. Hoe de rangen op het forum werken vind je in deze post. Je ziet dan, dat Jurrit zijn Ancestrale verdiend heeft met noeste forum-arbeid, door het plaatsen van veel posts.

Mocht deze uitleg ontoereikend zijn en je verdriet onoverkomelijk, dan valt er wellicht op de volgende proeverij iets te regelen. Met een mooie fles voor de beheerder en voor de moderator kunnen we misschien wel een half glaasje erbij toveren :lol:

Waarschijnlijk heeft eurotail weinig tijd.

Hij "vergat" zelfs de -helaas- tijdelijke promoties op http://www.oldliquorcompany.com/contents/en-uk/d3.html
te vermelden.

Enkele leuke promoties die ik gezien heb, maar die "helaas" er niet meer zijn :

Cognac Laurent Merlin Hors Pair : van € 199,95 naar € 179,95
Cognac Château de Beaulon 1976 : van € 99,95 naar € 89,95

Zulke "leuke" aanbiedingen mogen gerust op dit forum gepost worden... en zo ben je sneller "Ancestrale" :D
Ton
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ton »

Roland schreef:Hij "vergat" zelfs de -helaas- tijdelijke promoties op http://www.oldliquorcompany.com/contents/en-uk/d3.html
te vermelden.
Enkele leuke promoties die ik gezien heb, maar die "helaas" er niet meer zijn :

Cognac Laurent Merlin Hors Pair : van € 199,95 naar € 179,95
Cognac Château de Beaulon 1976 : van € 99,95 naar € 89,95

Zulke "leuke" aanbiedingen mogen gerust op dit forum gepost worden... en zo ben je sneller "Ancestrale" :D
Hoe tijdelijk zijn die aanbiedingen? Ik heb gezocht op de site, maar ik zie ze nergens :(
Plaats reactie

Terug naar “Nieuwtjes”