Groepsaankoop cognac
Re: Groepsaankoop cognac
Wat is volgens jullie sowieso een goede site/winkel om Cognac te kopen > goedkoop, goed en betrouwbaar!
Voor goedkoop moet je misschien zelf even goed kijken, maar goed en betrouwbaar (en ook zeker niet duur):
cognacnet.eu in Nederland (+31 (0)6 - 24 70 48 83)
cognacshop.be in Belgie (+32 (0)499 99 39 30)
cognac-paradise.de in Duitsland.
De eerste twee zijn ook altijd zeer bereid om telefonisch goed advies te geven.
Overigens meen ik dat deze vraag al eens eerder gesteld is en dat er dus al eerder aandacht aan besteed is met mogelijk wat meer adressen. Ik kon het zo gauw niet terugvinden.
Succes.
cognacnet.eu in Nederland (+31 (0)6 - 24 70 48 83)
cognacshop.be in Belgie (+32 (0)499 99 39 30)
cognac-paradise.de in Duitsland.
De eerste twee zijn ook altijd zeer bereid om telefonisch goed advies te geven.
Overigens meen ik dat deze vraag al eens eerder gesteld is en dat er dus al eerder aandacht aan besteed is met mogelijk wat meer adressen. Ik kon het zo gauw niet terugvinden.
Succes.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Dat is in het topic Online cognac bestellen. Heb je reactie daarheen gekopieerd.Ton schreef:Overigens meen ik dat deze vraag al eens eerder gesteld is en dat er dus al eerder aandacht aan besteed is met mogelijk wat meer adressen. Ik kon het zo gauw niet terugvinden.
Succes.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Ik heb redelijk woord gehouden :Roland schreef:Op mijn verlanglijstje 2015 staan,kevin schreef:voor mij eender als het maar geen vs is, kenners genoeg hier dus zal wel geen brol zijn mss dat we es kunne navraag doen bij enkele handelaars of er uberhaupt kan onderhandeld worden indien genoeg afname mvg
naast oude en nieuwe Frapins en Château de Beaulons (die ik nog niet heb), Frapin Plume (?)
Brillet : Héritage
Marcadier-Barbot : Hors d'Age
La Fine Goule : Très Vieux
Lebecq - M. Delaunay : L' Exigence
Raymond Ragnaud : Hors d'Age, Héritage
Saunier : Hors d'Age
Tesseron : Lot N°29, Passion, Trésor
Pierre de Segonzac : Sélection des Anges, Extra, Ancestrale
Van sommigen weet ik niet hoe oud de inhoud is.
Voor mij moet de inhoud minstens 30 jaar zijn. En dan moet de prijs goed zijn.![]()
Afhankelijk van budget, en keuzes maken, zal er hier en daar wel wat wijzigen.
Werden uit het lijstje aangekocht :
La Fine Goule : Très Vieux
Lebecq - M. Delaunay : L' Exigence
Saunier : Hors d'Age
Tesseron : Lot N°29, Passion, Trésor
Pierre de Segonzac : Sélection des Anges, Extra, Ancestrale
mvg,
RolanD
Ik bezit nog een klein flesje van:Marcadier-Barbot : Hors d'Age. Wellicht is het leuk om deze te proeven tijdens de aankomende proeverij? Wouter en Hans maken natuurlijk de keuze/indeling.
Goed idee.Jurrien schreef:Ik bezit nog een klein flesje van:Marcadier-Barbot : Hors d'Age. Wellicht is het leuk om deze te proeven tijdens de aankomende proeverij? Wouter en Hans maken natuurlijk de keuze/indeling.
Heb je meer info ivm. de leeftijd van de Hors d'Age van Mardadier-Barbot ?
mvg,
RolanD
Zojuist even in mijn administratie gekeken. Ik kan in de folder en factuur niets terugvinden over de leeftijd van deze cognac. In de folder geven ze alleen de leeftijden van de VS (5 jaar) en de VSOP (9 jaar). Vanaf de Napoleon staan er geen leeftijden bij.
Ik kan mij van het bezoek herinneren dat het niet echt uitnodigend was om eens rustig een praatje te beginnen, erg commercieel. Kan aan het tijdstip hebben gelegen, rond vijf uur in de middag?
De omschrijving van de Hors D'Age in de folder luidt als volgt: Cognac exclusief, aux reflets cuivre feu offre une large palette de parfum te est est d'une extrême finesse.
Faith geeft deze cognac de volgende omschrijving: incredible concentration and length, classic old-style, slightly woody cognac - Louis XIII At a tenth of price.
Ik kan mij van het bezoek herinneren dat het niet echt uitnodigend was om eens rustig een praatje te beginnen, erg commercieel. Kan aan het tijdstip hebben gelegen, rond vijf uur in de middag?
De omschrijving van de Hors D'Age in de folder luidt als volgt: Cognac exclusief, aux reflets cuivre feu offre une large palette de parfum te est est d'une extrême finesse.
Faith geeft deze cognac de volgende omschrijving: incredible concentration and length, classic old-style, slightly woody cognac - Louis XIII At a tenth of price.
Klinkt goed, krijg al zin. Wanneer is die volgende proeverijJurrien schreef:incredible concentration and length, classic old-style, slightly woody cognac - Louis XIII At a tenth of price.

- Hans
- Cognac Connaisseur
Verschijnt zo'n twee maanden van tevoren op het forum. We hebben slechte ervaringen met vroege aankondigingen: snel vol en veel late afzeggingen, dus uiteindelijk een klein clubje. Zal waarschijnlijk zo rond april/mei worden, zoals ieder jaar.Ton schreef:Klinkt goed, krijg al zin. Wanneer is die volgende proeverij?
Die Marcadier-Barbot klinkt interessant, hoewel ik persoonlijk Louis XIII weer geen aanbeveling vind

Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken