Rowin
wat goed en verstandig. Het is wel zo dat je als het goed is 10% korting krijgt op je hotel overnachting wanneer je vermeld dat je naar de Expo komt (kaartje hebt). Er komen zowel producenten en leveranciers uit Frankrijk en ook liefhebbers uit Denemarken, Noorwegen en België. De bedoeling is dat de bezoekers in 1 vleugel van het hotel zitten om eventueel overlast van en voor andere bezoekers te beperken.Ton schreef:Ik heb de overnachting al geboekt! In het Carlton.
Ik heb er wel zin in.
Nou Christine... ik heb mijn best gedaan... Delamain, Maxime Trijol, Forgeron en waarschijnlijk komt Prunier ook! Met de andere genoemde merken ben ik wel bezig maar die wachten versie 2 af... Dus ik voel de druk om te presterenChristine schreef:Zou nog merken willen zien als Delamain, Grosperrin, Forgeron, Giboin, Lhéraud, Prunier, Maxime Trijol ... Dan wordt het echt leuk
Mvg,
Christine
Ik tel maar enkele merken die een fles hebben van € 1.000.CognacExpo schreef: Van een aantal merken heb ik een overzicht gekregen welke producten ze mee nemen en er zal hier en daar wat bij komen nog. Heb gevraagd of ze ook de extreem luxe Cognac mee willen nemen zodat mensen die tegen een normaal tarief ooit in hun leven geproefd kunnen hebben. De €1.000 + flessen bedoel ik daarmee.