Nou kleine update. Prunier cognac komt 99% zeker ook. En er komen nog 4 extra merken bij. laatste gesprekken zijn gaande. Ik persoonlijk hoop dat Deau ook komt.
Menard heeft laten weten dit jaar niet te kunnen komen.

erg jammer. De eerste masterclasses staan online. Er komen er nog een aantal bij. De site is iets aangepast voor de mobiele telefoon. Ziet er nu ietsje anders uit. als het goed is tekst in Engels en Nederlands.
http://cognacexpo.nl/Tastelist.html is toegevoegd zodat u kunt zien wie wat mee neemt. Natuurlijk zetten we niet alles online, dus er zal hier en daar nog een verassing vindbaar zijn. Ik heb gevraagd of iedereen de luxe Cognacs mee wilt nemen zodat iedereen ook een keer een Glas Frapin Plume kan proeven bijvoorbeeld.
Op de vraag of Cognac hip is... Wanneer ik een Whisky Proefavond of dergelijke organiseer zit het meestal binnen 24 uur vol en vliegen de tickets de deur uit.
Nu het eerste Cognac evenement... en de verkoop van tickets gaat extreem moeizaam. Van lokale media tot aan landelijke media. flyers facebook etc van alles geprobeerd maar het loopt nog niet storm. Hoe komt het dat mensen die wel geïnteresseerd zijn nog geen kaartje gekocht hebben en wat doet ze besluiten om wel te komen?
Cognac drinkers zijn meer op zichzelf?
Het evenement is nog te ver weg, kopen later?
Het is te duur?
Cognac drinkers hebben vast merk?
De PR laat te wensen over?
Wat zijn jullie reden om wel of niet een kaartje te kopen? Of waarom nog niet gekocht?
Van de masterclasses had ik verwacht dat ze binnen een dag vol geboekt zouden zijn, maar dat is ook niet het geval. Volgens mij zitten er toch redelijk interessante merken bij.
Begin nu redelijk nerveus te worden *hahaha* :I
Rowin