Discover Cognac 2019
Re: Discover Cognac 2019
Goed dat ik het vraag. Gauw even online bestellen dan.
Vorige keer kon dat wel, verkoop aan de balie van het hotel. Hopelijk beseffen andere gasten die er vorige keer waren dat ook.
Geen masterclasses dit keer?
Vorige keer kon dat wel, verkoop aan de balie van het hotel. Hopelijk beseffen andere gasten die er vorige keer waren dat ook.
Geen masterclasses dit keer?
-
- Cognac Hors d'Age
Dit jaar geen masterclass
Volgend jaar proberen we daar wat meer aandacht op de vestigen. Maar we hadden gehoopt met het BNIC wat betere combo te maken. Dit is helaas niet gelukt. Volgend jaar doen we weer uitgebreide masterclasses en meer mensen over

Volgend jaar proberen we daar wat meer aandacht op de vestigen. Maar we hadden gehoopt met het BNIC wat betere combo te maken. Dit is helaas niet gelukt. Volgend jaar doen we weer uitgebreide masterclasses en meer mensen over

Rowin, komen er nog extra Fransen over in aanvulling op het lijstje dat je even hiervoor hebt gegeven?
Ipsa scientia potestas est
Mijn actuele collectie
Mijn actuele collectie
-
- Cognac Hors d'Age
Nee
wel nog 2 merken extra vertegenwoordigd .

Er is op je website een verschil tussen het aantal merken opgelijst onder "brands" en "tasting list". Zullen er merken vertegenwoordigd zijn zonder te kunnen proeven?
-
- Cognac Hors d'Age
De proeflijst is de meest actuele. Wordt vandaag nog aangepast. Aantal merken zoals Coupri komt helaas niet.
Vanuit Seoul veel succes (Rowin en organisatie) en plezier (alle bezoekers) gewenst bij Discover Cognac. Hopelijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn!
Opgestaan met buikgriep
ik had er nochtans zo naar uitgekeken.

- Hans
- Cognac Connaisseur
Vervelend Berten! Beterschap! Zelf ook nog de naweeën van griep, dus sla deze keer ook over.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Jij ook beterschap! Het is de tijd van het jaar...
Ik lees graag de ervaringen van de forumleden die er wel geraakt zijn!