Nee, nog niet. Ik was van plan om hem te openen bij de forum tasting.EelcoA schreef:Al geproefd Johan!?
Jouw laatste Cognac aankoop?
Re: Jouw laatste Cognac aankoop?
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Jemig, hopelijk kan de voorjaaraproeverij dan snel alsnog doorgaan...

Ik had de Lheraud XO al klaarstaan daarvoor. En al geopend om die te laten 'ademen'. Nu blijkt het meeste van de inhoud ineens al vervlogen te zijn. Dus ik zal op zoek moeten naar een waardige vervanger als het zover is...
Ja, ik ken dat probleem. Precies of er zit een klein gaatje in de bodem van die fles, he?EelcoA schreef: Nu blijkt het meeste van de inhoud ineens al vervlogen te zijn. Dus ik zal op zoek moeten naar een waardige vervanger als het zover is...

"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
La part d'Eelco

Gelukkig heb ik af en toe meedrinkers die ik de schuld kan geven in de hoop mijn inname een beetje weg te moffelen. Bij deze, dank Jurrien en Rowin...

Heel ander chapiter: wat is er toch mis met cognac? Al die flessen van een ver verleden die maar niet opgedronken worden. Je zou toch bijna gaan denken dat er iets mis mee is?
Ik kijk frequent op veilingsites en er blijven maar 'nieuwe' oude flessen aangeboden worden. En echt niet allemaal verzamelobjecten.
Ik kijk frequent op veilingsites en er blijven maar 'nieuwe' oude flessen aangeboden worden. En echt niet allemaal verzamelobjecten.
Haha, het was me zelf niet opgevallen, maar mijn beide flessen hebben dezelfde fout. Mijn etiketten zijn heel slecht afgeknipt. Hij print ze op een A4-papier en knipt en plakt ze dan. Het is de inhoud dat telt. Die Apanage is formidabel!
Oh, daar heb ik niet op gelet. Nu je het zegt. Op mijn etiketten kan je nog de blauwe stippellijn zien waar hij ze moest afknippen. Da's een teken dat het nog artisanaal gedaan is. Handwerk joene.Rigor schreef: Mijn etiketten zijn heel slecht afgeknipt. Hij print ze op een A4-papier en knipt en plakt ze dan.
Ik ben daar heel benieuwd naar !Rigor schreef:Het is de inhoud dat telt. Die Apanage is formidabel!
Nee, ik had mijn lijstje al op 12/03 naar Hans gemaild. Ik heb pas later vernomen dat Rivière nòg een andere cognac heeft. In principe kunnen alle gesloten flessen in mijn collectie gebruikt worden tijdens de forum tasting, behalve de Louis Bouron Sublime.