Wie heeft er een idee van de 2 laatste woordje op dit label.
iets van op eiken Limosin vaten en vervolgens ......

.....iemand enig idee ?
... suivant les traditions ancestrales ?zeesting schreef:Heb hier een fles met een ietswat onduidelijke vermelding.
Wie heeft er een idee van de 2 laatste woordje op dit label.
iets van op eiken Limosin vaten en vervolgens ......
nadipons anusmalis ? zijn dit mss vaktermen of dialect
.....iemand enig idee ?
Ja, Kan het nog steeds niet loslaten...Hans schreef:Ik vind eigenlijk Nadipons Anusmalus wel mooier klinken
Ik weet er ook niet meer over te vertellen helaas en ben net als jij op zoek naar hun 'verhaal'.zeesting schreef:Wie kan er meer vertellen over de nadipons anusmalusvan Laurent Merlin...
Ja, en wat voor klanten, zelf het Franse ministerie van financiën behoorde tot z'n clanditieTon schreef:Ik weet er ook niet meer over te vertellen helaas en ben net als jij op zoek naar hun 'verhaal'.zeesting schreef:Wie kan er meer vertellen over de nadipons anusmalusvan Laurent Merlin...
Het is redelijk onverwacht dat Carmen Merlin het bedrijf verkocht heeft, want eind vorige eeuw (tussen 1995-1999) leek ze nog veel interesse voor het werk te hebben.
Ze had haar eigen VSOP gecreëerd en was bezig met een nieuwe 'vieille réserve'.
Ik meen gehoord te hebben dat ze een Amerikaanse man heeft gevonden en dat ze naar de States is verhuisd, maar kan nergens meer achterhalen of dit inderdaad klopt.
Dus:
1. Waar is Carmen gebleven?
2. Wie heeft nu de wijngaarden?
3. Wie heeft de oude voorrraden?
4. Wie weet wat meer van de geschiedenis van Laurent van zeg voor 1995. Ik weet alleen dat hij graag met restaurants samen werkte en met 'kenners' (bron Mac A Andrew).
Indien iemand meer weet, laat je horen!