Te Koop! Hine giftbox inclusief 3 glazen

Zoek je een cognac of heb je er een in de aanbieding? Plaats hier gratis een berichtje.
JeroenTuinstra
Cognac VS
Cognac VS

Te Koop! Hine giftbox inclusief 3 glazen

Bericht door JeroenTuinstra »

Ik heb een houten geschenk verpakking van HINE cognac
1 fles 20 cl HINE RARE & DELICATE
1 fles 20 cl HINE ANTIQUE
1 fles 20 cl HINE TRIOMPHE
3 glazen HINE cognac
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (889.06 KiB) 4450 keer bekeken
Jurrit
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age

Re: Te Koop! Hine giftbox inclusief 3 glazen

Bericht door Jurrit »

En wat mag dit kosten ?
Volgens mij heb je al een leuk bod op MP met dit setje, toch ?
JeroenTuinstra
Cognac VS
Cognac VS

De enige vergelijking die ik kan maken is die van eBay.
Hier wordt een zelfde giftbox aangeboden. Ik ben bereid om 30 % lager te gaan met de verkoopprijs met daarbij inbegrepen de verzendkosten. Naast het feit dat de cognac goed wordt aangeschreven is deze samenstelling niet meer in een winkel te koop. m.i. een goeie investering voor een cognac liefhebber.
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Hans »

Als ik me als ervaringsdeskundige (heb recent dezelfde set gekocht en de cognacs beschreven) in de discussie mag mengen:
JeroenTuinstra schreef:De enige vergelijking die ik kan maken is die van eBay.
Hier wordt een zelfde giftbox aangeboden. Ik ben bereid om 30 % lager te gaan met de verkoopprijs met daarbij inbegrepen de verzendkosten. Naast het feit dat de cognac goed wordt aangeschreven is deze samenstelling niet meer in een winkel te koop. m.i. een goeie investering voor een cognac liefhebber.
€ 169 + 25 = 194 x 70% = € 135,80 De gerekende verzendkosten zijn nogal fors, ik betaal uit Duitsland altijd 10,--. Maar los daarvan: voor een Hine-fanaat is deze set misschien dit bedrag waard, wat ik echter betwijfel. Voor iemand die deze cognac eens wil proeven (zoals ik) zeker niet.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
JeroenTuinstra
Cognac VS
Cognac VS

De berekening die u maakt is niet helemaal juist. Mijn vraagprijs is 120 euro inclusief verzendkosten. Wellicht heeft u een alternatief in gedachte waar we beide tevreden mee kunnen zijn?
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Hans »

JeroenTuinstra schreef:De berekening die u maakt is niet helemaal juist.
Had uw eerdere prijsaanduiding:
JeroenTuinstra schreef:De enige vergelijking die ik kan maken is die van eBay.
Hier wordt een zelfde giftbox aangeboden. Ik ben bereid om 30 % lager te gaan met de verkoopprijs met daarbij inbegrepen de verzendkosten.
zo begrepen.
JeroenTuinstra schreef:Mijn vraagprijs is 120 euro inclusief verzendkosten. Wellicht heeft u een alternatief in gedachte waar we beide tevreden mee kunnen zijn?
Heldere vraagprijs. Wij hoeven niet tot overeenstemming te komen, ik heb deze cognacs al geproefd. Wilde aangeven dat ik de prijs hoog vind. Sukses met de verkoop!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
JeroenTuinstra
Cognac VS
Cognac VS

Ik snap dat het veel geld is maar als u naar de prijsstijging van de afgelopen jaren van dergelijke Hine cognac gaat kijken. Dan zult u begrijpen dat het naast een goede investering een exclusievere cognac aan het worden is.
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Hans »

JeroenTuinstra schreef:Ik snap dat het veel geld is maar als u naar de prijsstijging van de afgelopen jaren van dergelijke Hine cognac gaat kijken. Dan zult u begrijpen dat het naast een goede investering een exclusievere cognac aan het worden is.
Toch nog maar even reageren dan ;) Naar de huidige prijzen gerekend (referentie La cognatèque) bevat deze set voor € 155,-- aan cognac (55+160+327,50)/7*2. Voor iemand die primair in die cognac geïnteresseerd is, is € 120,-- dan aan de hoge kant. U moet het dus hebben van iemand die ook de verpakking, de kist met glazen, interessant vindt. Die zal er wat meer voor willen betalen.
Bij mijn weten zijn er op dit forum geen echte Hine-fanaten (zoals die er voor andere labels wel zijn). Wellicht geeft Marktplaats of Ebay dan betere kansen.

Beschreven cognacs
Cognac boeken
JeroenTuinstra
Cognac VS
Cognac VS

Hans,

Dank voor je reacties. Ben zelf geen cognac drinker.
Door het gesprek krijg ik bijna de nijging om het te gaan proeven :). Is er in ieder geval een goede basis om de wereld van de cognac te verkennen.
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Hans »

JeroenTuinstra schreef:Dank voor je reacties. Ben zelf geen cognac drinker.
Sommige tekortkomingen zijn gemakkelijk te herstellen. ;)
JeroenTuinstra schreef:Door het gesprek krijg ik bijna de nijging om het te gaan proeven :). Is er in ieder geval een goede basis om de wereld van de cognac te verkennen.
Gewoon aan toegeven. De drie Hine cognacs vormen een prima startpunt.

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gesloten

Terug naar “Vraag en aanbod”