Te koop aangeboden: Rémy Martin Fine Champagne Cognac Extra

Zoek je een cognac of heb je er een in de aanbieding? Plaats hier gratis een berichtje.
Gesloten
Caro123
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Te koop aangeboden: Rémy Martin Fine Champagne Cognac Extra

Bericht door Caro123 »

Jaren geleden kreeg ik een mooie fles Rémy Martin Fine Champagne Cognac Extra in geschenkdoos.
Ik vind het zonde om deze kostbare drank zelf op te drinken ( ik vind cognac een prachtige drank, maar ben (nog) geen grote liefhebber), vandaar dat ik deze wil verkopen aan iemand die hier wel enthousiast over is.

Graag kom ik met deze persoon in contact.

Ter info: ik heb de fles gekregen van een relatie die bij Maxxium werkzaam was, dus direct van de correcte leverancier. ;)

De fles is ongeopend en de geschenkdoos ongeschonden. Bij voorkeur wordt de fles opgehaald bij mij thuis, woonachtig in de buurt van Amersfoort, Harderwijk.

Tevens heb ik nog een geschenkverpakking Courvoisier VSOP met manchetknopen liggen. En nog twee hele mooie whisky's Johnnie Walker Blue label gesigneerd en Royal Lochnagar selected reserve genummerd (kist), maar daar zal ik een whisky forum voor moeten zoeken :-)

Vriendelijke groet, Caroline
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (200.33 KiB) 1809 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Caro123 op do 30 jan 2014, 10:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Te koop aangeboden: Rémy Martin Fine Champagne Cognac Extra

Bericht door Roland »

Voor een Rémy Martin Extra zit je toch boven de € 200.
Misschien zelfs meer, omdat hij uit collectie is.

Mvg,
RolanD
Caro123
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Re: Te koop aangeboden: Rémy Martin Fine Champagne Cognac Extra

Bericht door Caro123 »

Verzoek om een "slotje", de fles is verkocht.
Gesloten

Terug naar “Vraag en aanbod”