Vraag over website

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
Plaats reactie
Matti
Cognac VS
Cognac VS

Vraag over website

Bericht door Matti »

Ha Cognaccers! (ik zal vanavond een introductiepost schrijven, want hoewel onderstaande een schaamteloze plug / vraag om hulp is, is dat niet de enige reden dat ik me heb ingeschreven, echt! ;))

Ik heb gisteren de nieuwe versie van mijn prijsvergelijker DrankVinder online gezet. Daarin heb ik een aantal nieuwe dranken opgenomen, waaronder Cognac.

Nu is mijn vraag aan jullie de volgende: welke Nederlandse webshops missen jullie nog, specifiek voor Cognac? De huidige shops zijn danwel algemeen, danwel komend vanuit de whisky. En aangezien ik ook uit die hoek kom heb ik weinig zicht op waar je cognac online het beste kan halen.

Daarnaast: ik heb gegarandeerd fouten gemaakt in de naamgeving, omdat ik me pas sinds kort interesseer voor Cognac en Armagnac en dus nog niet heel diep in de materie zit (ook omdat mijn bron van informatie de webshops zelf zijn, en die zijn in mijn ervaring ook niet feilloos (zacht gezegd)). Mochten jullie zoiets tegenkomen, dan zou ik het zeer op prijs stellen als je het meld via het contact-formulier (of via pb hier). Ik streef ernaar 100% correcte info te bieden, dat kan natuurlijk niet, maar het is een mooi streven vind ik zelf ;)
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Vraag over website

Bericht door Roland »

Matti schreef:Ha Cognaccers! (ik zal vanavond een introductiepost schrijven, want hoewel onderstaande een schaamteloze plug / vraag om hulp is, is dat niet de enige reden dat ik me heb ingeschreven, echt! ;))

Ik heb gisteren de nieuwe versie van mijn prijsvergelijker DrankVinder online gezet. Daarin heb ik een aantal nieuwe dranken opgenomen, waaronder Cognac.

Nu is mijn vraag aan jullie de volgende: welke Nederlandse webshops missen jullie nog, specifiek voor Cognac? De huidige shops zijn danwel algemeen, danwel komend vanuit de whisky. En aangezien ik ook uit die hoek kom heb ik weinig zicht op waar je cognac online het beste kan halen.
Ik zou de volgende ook opnemen :
http://www.tonovermars.nl/distillaten/cognac.html
Matti
Cognac VS
Cognac VS

Re: Vraag over website

Bericht door Matti »

Ton Overmars is een beetje een probleemgeval omdat hij geen daadwerkelijke webshop heeft maar eigenlijk alleen een prijslijst. Ik zou voor hem volledig specifieke code moeten schrijven, wat nog verder bemoeilijkt wordt door de manier waarop de prijslijst qua code is gestructureerd. Dat is de reden waarom ik hem (ook voor whisky) niet heb opgenomen. De site is voor mij nog steeds grotendeels vrijwilligerswerk, dus de uren die ik daar aan kwijt zou zijn spendeer ik liever op andere plekken.
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”