Remy Martin Louis XIII Black Pearl

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
Plaats reactie
Staf
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Remy Martin Louis XIII Black Pearl

Bericht door Staf »

Mijn baas vroeg me voor hem eens rond te kijken naar waar zijn fles Black Pearl zou kunnen verkopen en voor hoeveel.
Online zie ik prijzen die tot 50k gaan, wordt zo'n fles wel voor zoveel verkocht?

alvast bedankt!

Afbeelding
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Remy Martin Louis XIII Black Pearl

Bericht door Hans »

Welkom op het cognacforum Staf!
Staf schreef:Online zie ik prijzen die tot 50k gaan, wordt zo'n fles wel voor zoveel verkocht?
Er wil nog wel eens een universum zitten tussen wat men vraagt en uiteindelijk krijgt. En dat laatste kom je vaak toch niet achter. Een dergelijke fles is nog niet eerder via het forum gepasseerd. Doorgeschoten Chinezen, Russen en Arabieren daar gelaten zijn er misschien 1 of 2 forumleden die hier interesse in zouden kunnen hebben, maar hoeveel ze er voor willen geven zou ik werkelijk niet weten. Ik vond de oorspronkelijke prijs van € 7.000,-- in 2009 al over the top. Maar goed, gaat niet meer over cognac, maar over handel, zeldzaamheid, enz.

Als je baas besluit hem uiteindelijk toch te openen wil ik wel een glaasje komen meeproeven :lol:
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”