Forum + site off-line door Error

Tips of ideeën voor dit Forum?
Tevens Forum gerelateerde berichten.
Plaats reactie
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Forum + site off-line door Error

Bericht door wouter »

Van 12 uur tot half 2 heeft zowel http://www.cognacreview.nl als dit forum eruit gelegen om een rare error:
SQL ERROR [ mysqli ]

User ******** has already more than 'max_user_connections' active connections [1203]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Iets met teveel bezoekers dus :? ik hou dit probleem in de gaten!

Aangezien ik in het verleden vaker rare dingen heb gezien met de site/forum waarvan de schuld lag bij de hosting partij, is mijn idee dat dit probleem ook ditmaal de schuld was van de hoster. Mocht het vaker voorkomen dan stap ik over met het forum naar een andere server/hoster!

Groeten,

Wouter
General error.jpg
General error.jpg (49.19 KiB) 2397 keer bekeken
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Forum + site off-line door Error

Bericht door wouter »

Gisteren en vandaag is CognacReview en het Forum weer een aantal keer offline geweest met als beschrijving de eerder vermelde error.

Volgens Starthosting ligt het aan de processen die het forum verwerkt. Deze processen heb ik nu ingeperkt, waarbij de wijzigingen als het goed is niet voor gebruikers merkbaar zijn.

Ook zal ik de versie van het forum, van het weekend updaten naar de nieuwste versie 3.0.8. Hopelijk mitigreert deze alle problemen die de afgelopen dagen plaatsvonden.

Als de problemen aanhouden, is er een probleem met de capaciteit van de server waarop CognacReview draait. Een oplossing daarvoor is om het forum te verhuizen naar een andere server... Helaas is dit niet gemakkelijk, dus hopelijk is het verhuizen niet noodzakelijk....
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door wouter »

Update naar de nieuwste versie van forum software die dit forum gebruikt.... Hopelijk lost het de problemen op...

Groeten,

Wouter
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door wouter »

Begin het off-line gaan van de site echt zeer irritant te vinden... Gelukkig gaat het forum vant weekend naar een nieuwe URL... :D
Plaats reactie

Terug naar “Forum”