Een tijd van jubilea komt er aan! In januari bestaat het cognacforum 10 jaar!
En op vrijdag 15 november 2019 wordt de alweer 20e Cognacforum proeverij gehouden.
De cognacs op de forumproeverijen zijn doorgaans van uitstekende kwaliteit, minimaal XO. Vanwege het speciale karakter van deze jubileumproeverij willen we proberen het niveau nog een tikje hoger te krijgen.
Op deze proeverij gaan we zo'n 10 cognacs proeven, vergezeld van hapjes, nootjes, kaas.
Er zullen hoofdzakelijk cognacs vanaf boven XO-kwaliteit geschonken worden. Welke precies blijft een verrassing tot dan.
De proeverij wordt gehouden in de zaak van Alexander in Hoogland, bij Amersfoort . Hamseweg 12, 3828 AD Hoogland.
Op vrijdag 15 november 2019, vanaf 20.00 uur (koopavond is tot 21.00 uur, er kunnen dus enkele winkel-gasten zijn...)
De kosten bedragen 20 euro, tenzij je een fles inbrengt. Op normale forumproeverijen hanteren we als norm minimaal XO kwaliteit, voor deze jubileumproeverij proberen we de lat wat hoger te leggen.
Graag vooraf aan mij melden welke fles je mee wilt nemen. Dat kan via een privébericht van het forum of via email. Je hoort dan voor de proeverij of van je aanbod gebruik gemaakt wordt.
Er kunnen maximaal 18 mensen aan de proeverij deelnemen. Daarnaast is er plaats voor een enkele bob. Gezelligheid is gegarandeerd, gezien de mensen die al komen!

Aanmelden kan door middel van een privé bericht gericht aan mij, Hans, of met een reactie onder dit bericht.
Inmiddels zijn alle 18 plaatsen gereserveerd. Laat het toch even aan mij weten als je graag wilt komen. Er is een reservelijst, voor het geval mensen zich nog afmelden.
Mensen die meedoen:
1. Alexander (forumnaam: alexanderwijnhuis)
2. Hans
3. Tim
4. Roland
5. Peter (Petersp)
6. Jurrien
7. Harm
8. Ton
9. Eelco (EelcoA)
10. Harry (harryjose123)
11. Berten (Rigor)
12. Stefan (StefanB)
13. Annelies
14. Jelmer (jelmerbode)
15. Erlend
16. Rowin (DiscoverCognac)
17. Wouter
18. Emile
Graag tot ziens in Hoogland op vrijdag 15 november!
Hans