Opladen foto's

Tips of ideeën voor dit Forum?
Tevens Forum gerelateerde berichten.
Plaats reactie
Rigor
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 124
Lid geworden op: vr 05 jan 2018, 20:01

Opladen foto's

Bericht door Rigor »

Ik weet niet of het een optie is, maar is het een mogelijkheid om de grootte voor het opladen van foto's uit te breiden?

Ik zou eventueel een aantal foto's aan merken/flessen willen toevoegen. Nu trek ik de foto's met mijn gsm en moet ik ze eerst op de pc verkleinen alvorens te kunnen opladen. Dat is prima voor een eenmalig gegeven zoals een reisverslag, maar niet zo handig als je op regelmatige basis foto's wilt opladen.

Het is maar een idee. Als het niet kan, geen man overboord...
DiscoverCognac
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age
Berichten: 270
Lid geworden op: do 17 jan 2019, 10:45

Re: Opladen foto's

Bericht door DiscoverCognac »

Ja goeie vraag. Wel leuk als je meteen foto van je telefoon kan uploaden. Ik plaats nu ook nooit foto's omdat het te veel gedoe is.
Gebruikersavatar
Tim
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 21:48
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Opladen foto's

Bericht door Tim »

Dank voor deze feedback, daar kunnen we wat mee. Het is inderdaad niet meer van deze tijd dat je foto's moet verkleinen om ze te kunnen plaatsen.

Ben even in de instellingen van het forum gedoken en heb de maximale bestandsgrote van een foto verhoogd van 1MB naar 5MB. Tevens is er nu ook geen beperking meer op de maximale resolutie. Om het forum toch leesbaar en overzichtelijk te houden wordt er automatisch een thumbnail gemaakt als de foto aan de grote kant is, als je dan op de thumbnail klikt krijg je alsnog de foto in originele kwaliteit te zien.

Laat even weten of het nu werkt zoals je verwacht 8-)
Het maakt niet uit of het glas half leeg of half vol is, er is altijd ruimte voor meer Cognac.
Rigor
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 124
Lid geworden op: vr 05 jan 2018, 20:01

Re: Opladen foto's

Bericht door Rigor »

Test.

Werkt top. Bedankt
Bijlagen
IMG_20191014_153016_01.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Forum”