Summa455

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Summa455
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 01 jan 2021, 13:03

Summa455

Bericht door Summa455 »

Goedemorgen en allemaal de beste wensen!

Mijn naam is Gert Jan en ik ben onlangs geïnteresseerd geraakt in cognac. In mijn dagelijks leven ben ik eigenaar van een winkel in Bang & Olufsen audio- en video apparatuur (gebruikt, ex-demo, restpartijen, etc). Ik ben liefhebber van mooie dingen, vooral waar de graad van perfectie een rol speelt. Als ultieme herinnering aan een raar en bijzonder jaar met COVID maatregelen en beperkingen, heb ik mezelf o.a. een fles RM Louis XIII cadeau gedaan.

Voor mij speelt niet alleen de smaak van de cognac, ik kijk daarnaast ook graag naar de merkbeleving, de fles, de verpakking, de marketing, etc. etc. Ik realiseer me dat er ongetwijfeld merken zijn die een (nog) betere cognac produceren, maar mijn liefhebberij gaat verder dan alleen de smaak.

Op dit moment geniet ik van een 5 tal flessen, te weten RM XO, RM Louis XIII, Hennessy XO, Hennessy Paradis en Leyrat XO. De eerste 3 zijn inmiddels open. Er zullen er wat mij betreft nog vele mogen volgen. Ik zal het aanbod op dit forum dan ook zeker in de gaten houden!

groet, Gert Jan
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Summa455

Bericht door JohanB »

Hey Gert Jan, welkom op het forum.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Summa455

Bericht door Ton »

Welkom!
Mooie cadeau's geef je je zelf. Zojuist heb ik een post beantwoord van een ander nieuw lid. Ongetwijfeld staan daar ook nog tips bij die interessant voor je zijn. viewtopic.php?f=8&p=15311#p15311
Summa455
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 01 jan 2021, 13:03

Re: Summa455

Bericht door Summa455 »

Dank!
Jonathan
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 43
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:40

Re: Summa455

Bericht door Jonathan »

Zo kan je een bijzonder jaar goed herinneren....
Mooie start!
Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer.
Summa455
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 01 jan 2021, 13:03

Re: Summa455

Bericht door Summa455 »

Ton schreef: za 09 jan 2021, 13:04 Welkom!
Mooie cadeau's geef je je zelf. Zojuist heb ik een post beantwoord van een ander nieuw lid. Ongetwijfeld staan daar ook nog tips bij die interessant voor je zijn. viewtopic.php?f=8&p=15311#p15311
Jouw ervaring helpt mij om meer achtergrond te krijgen. Dank daarvoor!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”