Collectie Thijs

Hier kun je jouw Cognac-collectie beschrijven en toelichten.
Thijs
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 21 feb 2021, 12:50

Re: Collectie Thijs

Bericht door Thijs »

Ton schreef: vr 05 mar 2021, 13:53 Inderdaad een mooie lijst.
Ik zou toch nog adviseren er een toe te voegen: Remy Martin Vintage 1988.
Die staat zeker op het lijstje van nog te kopen cognac. Ik moet alleen wel eerst een deukie in mijn huidige collectie maken. Ik houd de veilingensites in de gaten voor koopjes.
Gebruikersavatar
CarpeConniaco
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 21 mar 2021, 21:41

Re: Collectie Thijs

Bericht door CarpeConniaco »

Je lijst is indrukwekkend en intrigerend! Mag ik vragen hoe jij je selectie hebt gemaakt, bijv. wat van de Chanbasse XO Imperial of de Gautier Extra 1755 sprak je aan? Die lijken minder bekend en worden allebei niet op dit forum beschreven (tenzij ik me vergis!). Kijk je naar award winnende flessen?
"It is well to remember that there are five reasons for drinking: the arrival of a friend, one’s present or future thirst, the excellence of the cognac, or any other reason" - W.C. Fields ;)
Thijs
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 21 feb 2021, 12:50

Re: Collectie Thijs

Bericht door Thijs »

CarpeConniaco schreef: ma 29 mar 2021, 20:12 Je lijst is indrukwekkend en intrigerend! Mag ik vragen hoe jij je selectie hebt gemaakt, bijv. wat van de Chanbasse XO Imperial of de Gautier Extra 1755 sprak je aan? Die lijken minder bekend en worden allebei niet op dit forum beschreven (tenzij ik me vergis!). Kijk je naar award winnende flessen?
Onder andere. Ik kijk naar wat hier op het forum wordt bewierookt. Ik ben een liefhebber van Frapin dus ik koop cognac die er een beetje op lijkt. Daarnaast ben ik gek op koopjes. Zo heb ik bijvoorbeeld de Hennessy Paradis en de Camus Extra gekocht omdat ik de lage prijs bij een veiling niet kon weerstaan.
Plaats reactie

Terug naar “Mijn Collectie”