Beste cognac liefhebbers, ik heb een vraagje voor jullie maar ik ga me eerst kort even voorstellen.
Ik ben Conny uit België geboren in het gezegende jaar 1972.
Ik drink graag whisky en heb weinig tot geen ervaring met cognac maar wat niet is kan misschien nog komen.
Daarom de volgende vraag (sorry als deze vraag hier niet thuis hoort, misschien kan een mod deze naar het juiste topic verplaatsen):
Kort voorstellen
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: Kort voorstellen
Welkom op het cognacforum Conny! Je zou zeker niet de eerste whiskydrinker zijn die tot het verstandige besluit komt om over te stappen naar cognac
Mocht je trouwens nog andere cognacs uit je geboortejaar willen overwegen, dan kun je er hier enkele vinden.
Je vraag heb ik verplaatst naar hier
Mocht je trouwens nog andere cognacs uit je geboortejaar willen overwegen, dan kun je er hier enkele vinden.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
- CarpeConniaco
- Cognac XO
Hai Conny! Welkom!
Je staat wel voor een geweldig vertrekpunt. Neem maar een paar slokjes van een gedegen cognac en kijk maar waar hij je naartoe leidt! Ik denk dat een wereld voor je open zal gaan.
Dat wens ik je in ieder geval! <3
Dit herken ik, niet zo lang geleden was dit ook mijn verhaal.Conny schreef:geen ervaring met cognac

Je staat wel voor een geweldig vertrekpunt. Neem maar een paar slokjes van een gedegen cognac en kijk maar waar hij je naartoe leidt! Ik denk dat een wereld voor je open zal gaan.

Dat wens ik je in ieder geval! <3
"It is well to remember that there are five reasons for drinking: the arrival of a friend, one’s present or future thirst, the excellence of the cognac, or any other reason" - W.C. Fields 

Welkom Conny.
Helaas is er weinig informatie te vinden over de Clos de Colombier waar je informatie over zocht. Voor zover ik weet wordt het merk niet meer gemaakt.
Helaas is er weinig informatie te vinden over de Clos de Colombier waar je informatie over zocht. Voor zover ik weet wordt het merk niet meer gemaakt.