Kort voorstellen

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Conny
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 7
Lid geworden op: za 01 mei 2021, 12:04

Kort voorstellen

Bericht door Conny »

Beste cognac liefhebbers, ik heb een vraagje voor jullie maar ik ga me eerst kort even voorstellen.
Ik ben Conny uit België geboren in het gezegende jaar 1972.
Ik drink graag whisky en heb weinig tot geen ervaring met cognac maar wat niet is kan misschien nog komen.
Daarom de volgende vraag (sorry als deze vraag hier niet thuis hoort, misschien kan een mod deze naar het juiste topic verplaatsen):
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Kort voorstellen

Bericht door Hans »

Welkom op het cognacforum Conny! Je zou zeker niet de eerste whiskydrinker zijn die tot het verstandige besluit komt om over te stappen naar cognac
Conny schreef: zo 02 mei 2021, 11:26 Daarom de volgende vraag (sorry als deze vraag hier niet thuis hoort, misschien kan een mod deze naar het juiste topic verplaatsen):
Je vraag heb ik verplaatst naar hier

Mocht je trouwens nog andere cognacs uit je geboortejaar willen overwegen, dan kun je er hier enkele vinden.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
CarpeConniaco
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 21 mar 2021, 21:41

Re: Kort voorstellen

Bericht door CarpeConniaco »

Hai Conny! Welkom!
Conny schreef:geen ervaring met cognac
Dit herken ik, niet zo lang geleden was dit ook mijn verhaal. ;)
Je staat wel voor een geweldig vertrekpunt. Neem maar een paar slokjes van een gedegen cognac en kijk maar waar hij je naartoe leidt! Ik denk dat een wereld voor je open zal gaan. :D
Dat wens ik je in ieder geval! <3
"It is well to remember that there are five reasons for drinking: the arrival of a friend, one’s present or future thirst, the excellence of the cognac, or any other reason" - W.C. Fields ;)
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Kort voorstellen

Bericht door Ton »

Welkom Conny.
Helaas is er weinig informatie te vinden over de Clos de Colombier waar je informatie over zocht. Voor zover ik weet wordt het merk niet meer gemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”