Even voorstellen Arnour

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Lheraud1972
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 13:18

Even voorstellen Arnour

Bericht door Lheraud1972 »

Hallo allemaal,

net als andere whiskyliefhebbers worden de prijzen van whisky me te duur en is cognac een interessante keuze om voor aanzienlijk minder geld een goede oude cognac te kunnen kopen. Ik ben al jaren overtuigd van de kwaliteit van cognac, was op het whiskyfestival Parijs van 2009 denk ik al eens de standen van cognac gaan verkennen en ben daar niet meer uit weggegaan die namiddag. Een fantastiche Lheraud 1972 Petite Champagne geproefd. Op vele whiskysites zie je nu dat er cognac geproefd wordt, zoals whiskyfun of whiskynotes. Ben toch overstag gegaan en heb me nu al een kleine collectie gekocht van oude cognacs, omdat ik denk dat de prijzen de volgende jaren sterk zullen stijgen. Vooral Prunier en Vallein Tercinier trekken mijn aandacht, of flessen van de malternatives.

Ik ben ook nog op zoek naar een goed boek over cognac. Een reis zijn we ook aan het plannen, ik zie op het forum wat reisverslagen langskomen dus dat zal zeker helpen.

Arnout
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Even voorstellen Arnour

Bericht door JohanB »

Hey Arnout, welkom op het forum.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Even voorstellen Arnour

Bericht door Ton »

Welkom Arnour (of Arnout?)

Voor een goed boek zou ik Koops "Cognac, kiezen op smaak" aanraden. Niet meer te koop in de boekhandel, maar nog wel online te vinden.

Ton
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”