Collectie van Arnout

Hier kun je jouw Cognac-collectie beschrijven en toelichten.
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: Collectie van Arnout

Bericht door EelcoA »

Cheers op goede cognac voor normale prijzen, voor zolang het duurt. Laten we die whisky-drinkers niet teveel tips geven he....
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Collectie van Arnout

Bericht door JohanB »

EelcoA schreef: Cheers op goede cognac voor normale prijzen, voor zolang het duurt. Laten we die whisky-drinkers niet teveel tips geven he....
Hear hear ! ! !
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Lheraud1972
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 13:18

Re: Collectie van Arnout

Bericht door Lheraud1972 »

Als ik goed kijk op de profielfoto, zie ik daar leer oude whiskies staan dan oude cognacs :lol:
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Collectie van Arnout

Bericht door JohanB »

Klopt helemaal. Er staan een paar pronkstukken in de kast zoals een Ardbeg 1975, Longmorn 1971 for Spirito Divino, Linkwood 1973, Red Baron of Speyside 1971 for Glenfarhn (Glenfarclas trouwens), een Ardmore DL van ergens eind jaren '70 en een Port Ellen 7th release. De rechtse was een Clyneslish van 1983. Maar die flessen maken 1 voor 1 plaats voor topcognacs. Ondertussen zijn er al een aantal vervangen. Ik heb een dégout gekregen van whisky en al wat ik nog heb staan van de jaren '60, '70 en '80 verkoop ik om cognac aan te schaffen.
Maar intussen staan er mss nog 5 flessen whisky en al de rest zijn legen toppers van cognac.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Plaats reactie

Terug naar “Mijn Collectie”