Overdracht forum naar Ton
- Hans
- Cognac Connaisseur
Overdracht forum naar Ton
Beste forumleden,
Na 6 jaar moderator te zijn geweest en enige tijd daarna 3 jaar eigenaar/beheerder van het forum, met technische ondersteuning van Tim, is het tijd om het cognacforum aan de volgende enthousiasteling over te dragen. Belangrijkste argument daarbij is de beperkt beschikbare tijd en het beroep dat dierbare anderen op die tijd doen.
In Ton hebben we een waardige nieuwe eigenaar/beheerder van het forum gevonden, zoals zijn eigen site cognac-ton.nl al lange tijd bewijst. Heel fijn dat hij het cognacforum er ook bij wil gaan doen, zodat de schat aan uitwisselingen, ervaringen, informatie niet verloren gaat.
De komende tijd zullen we e.e.a. gaan regelen, met de bedoeling dat op een zodanige manier te doen, dat de gewone gebruikers van het forum er nauwelijks iets van merken.
Wanneer dit proces is afgerond zullen uiteindelijk de forumrangen van mijzelf en Tim veranderen naar die van gewone leden. Ik blijf graag lid en zal waar mogelijk ook de proeverijen e.d. blijven bezoeken
Hartelijke groet, mede namens Tim,
Hans
Na 6 jaar moderator te zijn geweest en enige tijd daarna 3 jaar eigenaar/beheerder van het forum, met technische ondersteuning van Tim, is het tijd om het cognacforum aan de volgende enthousiasteling over te dragen. Belangrijkste argument daarbij is de beperkt beschikbare tijd en het beroep dat dierbare anderen op die tijd doen.
In Ton hebben we een waardige nieuwe eigenaar/beheerder van het forum gevonden, zoals zijn eigen site cognac-ton.nl al lange tijd bewijst. Heel fijn dat hij het cognacforum er ook bij wil gaan doen, zodat de schat aan uitwisselingen, ervaringen, informatie niet verloren gaat.
De komende tijd zullen we e.e.a. gaan regelen, met de bedoeling dat op een zodanige manier te doen, dat de gewone gebruikers van het forum er nauwelijks iets van merken.
Wanneer dit proces is afgerond zullen uiteindelijk de forumrangen van mijzelf en Tim veranderen naar die van gewone leden. Ik blijf graag lid en zal waar mogelijk ook de proeverijen e.d. blijven bezoeken
Hartelijke groet, mede namens Tim,
Hans
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
-
- Cognac XO
Re: Overdracht forum naar Ton
Beste Hans en Tim bij deze wil ik jullie bedanken voor de inzet en het plezier dat ik {en vele anderen }aan de info van het
cognac forum hebben beleefd en hoop jullie weer terug te zien op een cognac proeverij .
Heel hartelijk bedankt .
Hoi Ton ik ben heel blij en gelukkig dat je het werk van het forum beheer over wilt gaan nemen ,zou erg zijn als dat
verloren zou gaan ,mijn dank en waardering ,
Mvg,
Harry.
cognac forum hebben beleefd en hoop jullie weer terug te zien op een cognac proeverij .
Heel hartelijk bedankt .
Hoi Ton ik ben heel blij en gelukkig dat je het werk van het forum beheer over wilt gaan nemen ,zou erg zijn als dat
Mvg,
Harry.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Dank je Harry!
Tot ziens op de volgende proeverij.
Tot ziens op de volgende proeverij.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Ik sluit mij graag aan bij Harry.
Hartelijk dank voor al jullie inspanningen.
Bij onze volgende ontmoeting heffen we een glas.
mvg,
Hartelijk dank voor al jullie inspanningen.
Bij onze volgende ontmoeting heffen we een glas.
mvg,
- Hans
- Cognac Connaisseur
Dank Roland!
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Dank je Harry.harryjose123 schreef: ↑wo 22 dec 2021, 22:30 Beste Hans en Tim bij deze wil ik jullie bedanken voor de inzet en het plezier dat ik {en vele anderen }aan de info van het
Heel hartelijk bedankt .
Mvg,
Harry.
Nou, gefeliciteerd...
Het is een hele klus, in elk geval in het begin.
Maar de gedachte wordt geapprecieerd.
Bedankt Roland en Tim.
Heel veel succes Ton.
Heel veel succes Ton.
Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer.