Hallo mede genieters

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Dennis
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 27 jan 2023, 17:10

Hallo mede genieters

Bericht door Dennis »

Hallo mede genieters,

Ik zal mij ook even kort voorstellen, Dennis en samen met mijn vrouw en 2 dochters woonachtig in de Flevopolder.
Na een aantal jaar de "standaard" slijterij aanbieding aan Whisky te hebben gedronken, ben ik sinds een jaar overgestapt naar de Cognac en moet zeggen dat ik persoonlijk hier meer kan van genieten dan van de Whisky.
De eerste fles die ik kocht was een Château Montifaud VS, daarna afwisselend met de VSOP en de Frapin VS en VSOP.
Met de Kerstdagen een Fles Château Montifaud XO Silver gekocht en me wat meer verdiept in de wereld van Cognac. Afgelopen Vrijdag (gisteren) de prachtige zaak van Erik en Harold in Apeldoorn bezocht. Als een kind in een snoepwinkel heeft Erik mij meegenomen door een korte reis van de wondere wereld die Cognac heet, met als resultaat een prachtige aankoop......een prachtige Chollet XO Altesse Extra Grande Champagne, een Dhiersat Pineau des Charentes Blanc en een klein samengesteld Cognac proeverijtje voor als verjaardagscadeautje.
De passie waarmee er verteld word werkt zeer aanstekelijk....ik ben bang dat de heren mij snel weer zien in Apeldoorn, want die entourage vind persoonlijk fantastisch.
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Hallo mede genieters

Bericht door Ton »

Ik kan me mijn bezoek aan de cognactheek ook nog goed herinneren! Ze maken graag wat tijd voor je vrij en zijn inderdaad zeer gastvrij.
Top winkel!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”