1 feb borrel / proeverij
-
- Cognac Hors d'Age
1 feb borrel / proeverij
1 feb borrel / proeverij Carlton President Hotel
In prive bar, intieme setting, met klein (max 30) personen Cognac proeven. Meer dan 100 Cognacs open. van VS, VSOP, Napoleon, XO, NAS en wellicht nog een paar extra.
Kosten 30/36 euro pp.
http://www.discovercognac.com/product/p ... -februari/
In prive bar, intieme setting, met klein (max 30) personen Cognac proeven. Meer dan 100 Cognacs open. van VS, VSOP, Napoleon, XO, NAS en wellicht nog een paar extra.
Kosten 30/36 euro pp.
http://www.discovercognac.com/product/p ... -februari/
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: 1 feb borrel / proeverij
Leuk initiatief Rowin. Helaas ben ik die dag verhinderd.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
-
- Cognac Hors d'Age
Ik heb nog 8 plekken beschikbaar. Lekker in een luie stoel zitten, verschillende cognacs proeven. Keuze uit meer dan 100+ soorten
Als het goed is sta ik al op de lijst Rowin, kijk er naar uit!
Mijn vader en ik ook!
Sorry, maar ik laat deze aan mij voorbij gaan.
-
- Cognac Hors d'Age
Nog 3 plekken vrij.
Gisteravond hartelijk ontvangen in het bekende hotel in Maarssen. Rowin had een privébar geregeld. Een gezellige en mooie plek voor liefhebbers. Rowin heeft niet overdreven dat er veel cognac te proeven zou zijn. Merken als Pasquet, Fillioux, Bache Gabrielsen, Navarre, Frapin, Augier, Renault, Park en nog veel meer!
Bekenden van Cognacforum waren beperkt , maar een aantal personen van Discover Cognac waren ook van de partij. Erg gezellig en gesprekken over persoonlijke cognac- ervaringen. Wat het nog mooier maakte waren natuurlijk de cognacs.
Een aangenaam herproeven van oude bekenden, maar toch ook enkele nieuwe; zo waren voor mij de Bache Gabrielsen borderies 1971, Park extra (gepersonaliseerde fles van Rowin), Frapin cigar blend, Navarre Souvenir Imperial en de Renault Carte Noire Extra Old mijn favorieten van de bekenden. Nieuwe ervaringen waren er met de Frapin multimillesime nr. 7 en de Park 1977.
Bedankt Rowin en op naar het volgende event. Veel succes.
Bekenden van Cognacforum waren beperkt , maar een aantal personen van Discover Cognac waren ook van de partij. Erg gezellig en gesprekken over persoonlijke cognac- ervaringen. Wat het nog mooier maakte waren natuurlijk de cognacs.
Een aangenaam herproeven van oude bekenden, maar toch ook enkele nieuwe; zo waren voor mij de Bache Gabrielsen borderies 1971, Park extra (gepersonaliseerde fles van Rowin), Frapin cigar blend, Navarre Souvenir Imperial en de Renault Carte Noire Extra Old mijn favorieten van de bekenden. Nieuwe ervaringen waren er met de Frapin multimillesime nr. 7 en de Park 1977.
Bedankt Rowin en op naar het volgende event. Veel succes.
-
- Cognac XO
Hoi Jurrien ,je hebt ook de Navarra Souvenir Imperial geproefd ,heb je daar proef notities van ?
Groet ,
Harry.
Groet ,
Harry.
-
- Cognac Hors d'Age
We krijgen nog een vintage proeverij, en merk gerelateerde proeverijen.
En wellicht leuk. Een cognac sigaar avond.